نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آغوش باز بانوی پیر برای پیوستن نیمار به یوونتوس

آغوش باز بانوی پیر برای پیوستن نیمار به یوونتوس

 

حتی پاپاراتزی‌ها و رسانه‌های حاشیه‌پرداز نیز از حضور او برای بازی در تیزر تبلیغاتی شركت نایكی به همراه رونالدو در تورین نتوانستند بهره‌برداری كرده و با خلق یك شایعه، نام او و یوونتوس را در روزهای داغ فصل نقل و انتقالات كنار یكدیگر قرار دهند. با این حال این عدم هم‌نشینی سرانجام در شماره امروز Mundo Deportivo به پایان رسیده و این روزنامه از احتمال فراوان پیوستن نیمار به یوونتوس در هفته‌های آتی خبر داده است.

 

این روزنامه پر تیتراژ چاپ بارسلون در خبر جنجالی‌اش با اشاره به اصرار نیمار به جدایی از جع پاریسی‌ها و پر شدن فهرست خط حمله بارسا بعد از پیوستن آنتوان گریزمان به این باشگاه، از یووه به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌ای یاد كرده كه می‌تواند پذیرای این مهاجم برزیلی باشد.

 

یوونتوس كه این روزها درگیر راضی كردن گونزالو هیگواین برای انتقال به رم است، بی‌میل نیست تا در صورت فراهم شدن گزینه‌ای موثر، مویس كین را نیز رهسپار باشگاهی دیگر كند. در سوی دیگر ماریو مانژوكیچ نیز آماده است تا در هفته‌های پیش‌رو بار دیگر به جمع باواریایی‌ها باز گردد و در نهایت پرونده نیمه‌باز حضور مائورو ایكاردی را نیز روی میز ترانسفرینگش می‌بیند؛ پروژه‌ای كه می‌تواند به راحتی قید تحققش را بزند. انتخاب نیمار از سوی یووه، پس از مشخص شدن تكلیف عناصر هجومی این باشگاه، می‌تواند لیست رویایی بانوی‌پیر برای فتح لیگ قهرمانان اروپا را دست‌نیافتنی‌تر از همیشه كند. در كنار تمام اینها دوستی و رابطه صمیمانه فوق‌ستاره یووه با او را نیز می‌توان در افزایش احتمال این انتقال مؤثر دانست.

 

 

Mundo Deportivo در ادامه خبر خود با اشاره به «تولد دوباره» بیانكونری با جذب ستارگانی همچون رونالدو، ده‌لیخت، رمزی، رابیو و بوفون؛ انگیزه‌های این باشگاه را برای جذب ستاره‌ای همچون نیمار فراوان دانسته است اما در عین حال خاطرنشان كرد:

 

یوونتوس در صورت تمایل برای جذب این ستاره برزیلی كار دشواری را در پیش دارد و راضی كردن پاری‌سن‌ژرمن برای كاهش مبلغ رضایت این باشگاه، به دلیل محدودیت‌ها و ملزم بودن پی‌اس‌جی برای تمكین به فیرپلی مالی دشوار خواهد بود.

 

پائولو پاگانيني خبرنگار Rai Sport نيز امروز در حساب كاربري‌اش در توئيتر، از ديدار پدر نيمار و فابيو پاراتيچي در خصوص بررسي نحوه انتقال اين بازيكن به يوونتوس خبر داده است.

 

پس از انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن در سال 2017، او به گران‌قیمت‌ترین بازیكن تاریخ فوتبال تبدیل شده است. نیمار در 58 بازی كه برای پاریسی‌ها در رقابت‌های مختلف انجام داده، موفق به زدن 51 گل شده است؛ آماری كه در نوع خود بسیار خوب حساب می‌آید. با این حال دوران دو ساله حضور او در این تیم، تحت تأثیر مصدومیت‌های او و البته ظهور پدیده‌ای همچون كیلیان ام‌باپه، باب طبع او پیش نرفت.

 

در كنار یوونتوس؛ از رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ، منچستر سیتی و منچستر یونایتد نیز به عنوان سایر باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب این بازیكن در رسانه‌‎ها نام برده می‌شود.

 

گفتنی است یوونتوس پیش از این نیز در زمان حضور او در باشگاه سانتوز برزیل، مذاكراتی را برای انتقال نیمار جوان به تورین با این باشگاه برزیلی انجام داده بود كه هرگز فرجامی مؤثر به همراه نداشت و او نهایتاً در سال 2013 به بارسلونا پیوست.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: